Cyklist kørt ned af bil i voldsomt uheld i Nordjylland

En mandlig cyklist behandles lige nu på Aalborg Universitetshospital efter et trafikuheld.

Offentliggjort Sidst opdateret

En mand på cykel er fredag aften kommet slemt til skade.

Manden blev påkørt af en bil på Bygholmvejlevej syd for Fjerritslev i Nordjylland, og han behandles nu på Aalborg Universitetshospital.

Det skriver TV2 Nord.

- Umiddelbart ser det alvorligt ud med hensyn til cyklistens tilstand, og ambulancen er sendt afsted med politieskorte til sygehuset, siger Bruno Brix, vagtchef hos Nordjyllands Politi, til tv-stationen.

Af en eller anden grund skiftede bilen pludselig vognbane og ender med at køre frontalt og med høj hastighed ind i manden på cyklen.

TV2 Nord skriver, at en bilinspektør er sendt ud til stedet for undersøge de nærmere omstændigheder ved ulykken.