Et-årig dreng død - fik noget galt i halsen

En godt et-årig dreng døde i morges på Sydvestjysk Sygehus i Esbjerg. Det oplyser Syd- og Sønderjyllands Politi over for DR Syd.

Offentliggjort Sidst opdateret

Barnet havde fået noget galt i halsen hos sin dagplejer i Holsted. Dagplejeren ydede førstehjælp med det samme, og en ambulance var hurtigt fremme.

Barnet blev hurtigt bragt til sygehuset i Esbjerg, men drengens liv stod ikke til at redde.

- Vi skal nu undersøge de nærmere omstændigheder omkring denne tragiske ulykke, siger vagtchef hos Syd- og Sønderjyllands Politi, Bjørn Pedersen til DR Syd.

/ritzau/