Familie får krisehjælp på sygehuset

Familien til den lille pige, der er druknet i fiskedam, får i første omgang hjælp på sygehuset.

Det oplyser vagtchef ved Nordsjællands Politi, Susanne Philipson.

- Barnet var et kort øjeblik uden opsyn, siger vagtchefen.

- Om hun er faldet ned i fiskedammen, eller om hun selv er kravlet derned, er endnu ikke til at sige, lyder det fra vagtchefen.

Det var moren, der fandt sin halvandet år gamle datter liggende livløs i den lille fiskedam i haven i Nivå.

Ulykken skete, mens moren var ved at hænge tøj op, og mens den lille piges tre brødre spillede fodbold i haven.

- Det er enhver families værste mareridt, konstaterer vagtchefen.

/ritzau/

Pigen var uden opsyn i et kort øjeblik, siger politiet om drukneulykke i Nivå. Moren hang vasketøj op, og pigens brødre spillede fodbold i haven

Offentliggjort Sidst opdateret