Familie slap heldigt fra slem trafikulykke

To bedsteforældre med to børnebørn på bagsædet slap godt fra et sammenstød tirsdag aften i Solrød.

Den anden bilist, en 23-årig mand, blev klemt fast i sammenstødet og måtte køres til Køge Sygehus, oplyser Midt- og Vestsjællands Politi.

Den 23-årige kørte tilsyneladende over for rødt i krydset mellem Yderholmvej og Roskildevej og ramte familiens bil.

Hele fem ambulancer og en lægehelikopter blev sendt til ulykkesstedet.

Både bedsteforældre og børnebørn slap fra ulykken uden alvorlige skrammer.

/ritzau/

En 23-årig mand kørte over for rødt og ramte en bil med bedsteforældre og to børnebørn i Solrød. Manden blev klemt fast mod et grantræ og kørt til Køge Sygehus.

Offentliggjort Sidst opdateret