Mand blev stukket i brystet - tog selv på skadestuen

En ung mand blev lørdag morgen stukket ned på Nørrebro i København. (Arkivfoto) Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Politiet blev tilkaldt, efter at en mand henvendte sig på Bispebjerg Hospital med skader fra et knivoverfald.

Offentliggjort Sidst opdateret

En ung mand blev lørdag morgen stukket ned på Nørrebro i København.

Det oplyser den centrale efterforskningsleder fra Københavns Politi Søren Lauritsen.

Manden, der er født i 1991, er uden for livsfare.

- En mand er blevet stukket i alt ni gange. Det lyder voldsomt, men han har ikke været i livsfare, fortæller Søren Lauritsen.

Blandt andet er manden blevet ramt i torsoen. Efter opgøret henvendte han sig selv på Bispebjerg Hospital til behandling, og det var herefter, at politiet blev inddraget i sagen.

Kort før klokken 11 lørdag er gerningsmanden på fri fod. Politiet ved endnu ikke, hvilket motiv der ligger bag overfaldet.

Knivstikkeriet skete omkring hjørnet af Heimdalsgade og Nørrebrogade.