Mand kørt på hospitalet efter ulykke på gokartbane

En mand er kørt på hospitalet i forbindelse med en gokart-ulykke i Sengeløse søndag.

Politiet er rykket ud til Racehall i Sengeløse, hvor en mand er kommet til skade. Hans tilstand er ukendt.

Offentliggjort Sidst opdateret

Politiet er til stede ved gokartbanen Racehall på Bondehøjvej i Sengeløse, hvor en mand er kommet til skade i forbindelse med en gokart-ulykke.

Det skriver Københavns Vestegns Politi på det sociale medie X søndag eftermiddag.

Manden er bragt på hospitalet. Politiet oplyser ikke hans tilstand.

Billeder fra Racehall viser, at blandt andet politiet, en ambulance og en indsatsleder er til stede ved gokartbanen.

Sengeløse ligger cirka 15 kilometer nordøst for Roskilde.

/ritzau/