Mand stukket ned under slagsmål på Halmtorvet i København

En mand i midten af 20'erne er uden for livsfare, efter at han lørdag morgen blev stukket ned.

Offentliggjort Sidst opdateret

En mand i midten af 20'erne er lørdag morgen blevet stukket ned på Halmtorvet i København.

Det oplyser Københavns Politi, der fik anmeldelsen klokken 07.25.

- Det er et slagsmål mellem to mænd i misbrugsmiljøet, der ender med, at den ene bliver stukket ned, sagde den centrale efterforskningsleder Søren Lauritsen lørdag morgen.

Politiet ved først på formiddagen ikke, hvad manden blev stukket med.

- Det er muligvis en skruetrækker eller en saks. Han bliver ramt i den ene lunge, men er uden for livsfare, fortalte Søren Lauritsen.

Kort efter slagsmålet anholdt politiet en cirka 30-årig mand.

- Men det viste sig, at han ikke havde noget med det at gøre, så ham har vi løsladt igen, siger vagtchef Henrik Brix lørdag eftermiddag.