NATLIGE TYVE STJAL BENZIN FRA KOMMUNENS BILER

Arkivfoto: Anders Knudsen

Ukendte gerningsmænd borede natten til tirsdag hul i tanken på flere biler, som tilhører Lolland Kommune.

Offentliggjort Sidst opdateret

Der ventede personale fra Lolland Kommune en ubehagelig overraskelse tirsdag morgen ved Blomsterparken i Rødby.

I løbet af natten havde ukendte gerningsmænd stjålet benzin fra to af kommunens personbiler ved at bore hul i bunden af benzintanken. Gerningsmændene havde også forsøgt samme fremgangsmåde på en tredje bil, men måtte opgive, da boret satte sig fast, oplyser lokalpolitiet i Nakskov.

Tyveriet er sket mellem mandag aften klokken 23 og tirsdag morgen klokken 6.