Politi uden spor i skudsag fra Herlev

Politiet på den københavnske vestegn har fortsat ingen spor af de gerningsmænd, der lørdag morgen åbnede ild mod fire personer i en sort Golf Cabriolet i Herlev i det, der ligner et banderelateret opgør.

Ved skyderiet blev en 19-årig kvinde ramt i armen, mens de øvrige passagerer - to rockere og en kvinde - slap med skrækken.

- Afhøringen af de forurettede har ikke bragt os nærmere et signalement, og vi ved heller ikke med sikkerhed noget om den bil, som, gerningsmændene sad i. Så vi er stort set på bar bund i sagen, siger vagtchefen hos Københavns Vestegns Politi.

Politiet har søndag morgen ikke overblik over, hvor mange skud der blev affyret under opgøret.

/ritzau/

Københavns Vestegns Politi står uden konkrete spor i skudsagen fra Herlev, hvor en 19-årig kvinde blev ramt af skud i armen.

Offentliggjort Sidst opdateret