Soloulykke på skovvej: Mand i livsfare

Ulykken fandt sted ved 12.30-tiden på Skovvejen, da bilen af ukendte årsager kom ud i rabatten, røg ned af en mindre skrænt og endte i et træ.

Manden blev siden frigjort fra sin hårdt medtagede bil af brandvæsnet og hastet med ambulance og politieskorte til Odense Universitetshospital.

Sydøstjyllands Politi bekræfter over for Ritzau, at der har fundet en ulykke sted. Manden er angiveligt i kritisk tilstand.

/ritzau/

En mand fra den sydjyske by Jordrup, der ligger ved Kolding, er i livsfare efter at være forulykket i sin varebil skærtorsdag, skriver ekstrabladet.dk

Offentliggjort Sidst opdateret