Spiste af maden i Kvickly - politi måtte bruge peberspray

Politifolk brugte torsdag aften ved 19.30-tiden peberspray mod en 44-årig mand på p-pladsen udenfor Kvickly i Nykøbing.

Manden, der er fra Nykøbing, var ved delikatesseafdelingen i varehuset begyndt at spise af maden. Vagtpersonale prøvede at få fat i ham, men manden forsøgte at stikke af.

Betjente kom til, men manden var voldsom, og så brugte politifolkene peberspray imod ham.
Manden, der var påvirket, blev holdt tilbage nogle timer og blev derefter løsladt med en sigtelse.

Foto: Anders Knudsen, arkivfoto

Politiet måtte orsdag aften bruge peberspray for at anholde en sulten madtyv i Kvickly i Nykøbing.

Offentliggjort Sidst opdateret