Stjal fyrværkeri fra fodboldklub

Politiet mener, at fyrværkeriet allerede er skudt til vejrs. Arkivfoto Foto: Anders Knudsen

Håber videoovervågning kan hjælpe til opklaring af tyveri.

Offentliggjort Sidst opdateret

Der ventede en kedelig opdagelse, da de frivillige sælgere i FC Nakskov fredag - nytårsaftensdag - mødte ind for at sælge fyrværkeri. Deres 20-fods container var nemlig i nattens løb blevet brudt op, og der var stjålet en ukendt mængde fyrværkeri.

Der er videoovervågning på containeren, så der er håb for, at politiet kan finde frem til gerningsmændene, men fyrværkeriet mener Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi nok allerede er strøget til vejrs.