To tyskere falder ned fra Møns Klint

To tyske mænd er kommet til skade, efter at de torsdag eftermiddag faldt ned fra Møns Klint.

- Den ene har muligvis brækket benet, mens den anden har slået ryggen, siger vagtchef ved Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, Henrik Karlsen.

Politiet kender endnu ikke de nærmere omstændigheder ved ulykken eller, hvor højt oppe de to tyskere var, da de faldt ned.

- Det er et svært tilgængeligt område, så der er sendt en redningshelikopter fra Roskilde, ligesom en redningsbåd er sendt til området. Om de ender med at blive reddet fra luften eller vandet, ved jeg ikke endnu, siger vagtchefen.

/ritzau/

Redningsmandskab har svært ved at nå frem til to tyskere, der er faldet ned fra Møns Klint.

Offentliggjort Sidst opdateret