Tog er forsinkede efter påkørsel af mand i Horsens

En hel del togrejsende blev forsinket fredag eftermiddag, da en mand blev påkørt og dræbt af et tog ved Horsens.

Offentliggjort Sidst opdateret

Ulykken medførte, at togdriften blev indstillet mellem Horsens og Skanderborg.

DSB indsatte busser mellem Vejle, Hedensted, Horsens og Skanderborg, oplyste selskabet.

Passagererne blev forberedt på, at rejsetiden ville blive forlænget, og at nogle tog måske ville blive aflyst.

Ved 16.30-tiden meldte DSB, at man igen kunne køre med tog på strækningen.

Hos Sydøstjyllands Politi oplyser vagtchefen, at påkørslen af manden er sket i det nordlige Horsens.

/ritzau/