Dansk topdesigner gift i Las Vegas

Topdesigneren Isabell Kristensen er blevet gift med kæresten Kim Worsøe efter otte års forlovelse. Brylluppet stod torsdag i Las Vegas, skriver MSN Starlounge, og kun den nærmeste familie var inviteret.

- Det var meget, meget romantisk. Lige som man kunne ønske sig det, siger Isabell Kristensen til MSN Starlounge.

Familien vidste ingenting om brylluppet. De blev inviteret på ferie i Las Vegas, hvor Isabell og Kim så kunne komme med den overraskende og glædelige nyhed.

- De vidste ikke, at vi skulle giftes. Men de vidste, at de skulle til fest. Da vi sagde, at vi skulle giftes, sagde mine børn: "Åh, nej! Ikke et Elvis-bryllup", siger Isabell Kristensen til MSN Starlounge.

- Alle forbinder jo Las Vegas-bryllupper med kitchede kapeller. Men sådan var det slet ikke. Ceremonien foregik i gårdhaven på det superlækre Encore Hotel, og det var lige, som det skulle være, siger hun.

Isabell Kristensen havde ikke overraskende selv designet sin brudekjole. Den indgår i hendes nyeste kollektion af brudekjoler.

- Den er i silkesatin og corsagen er plisseret i hånden. Hele vejen ned ad ryggen er der håndlavede roser i silke, silkeorganza og satin. Inden i roserne er der broderet små perler af pailletter og krystaller, fortæller designeren.

Brudeparret er nu taget på bryllupsrejse i Caribien.

/ritzau/

Brudekjolen havde hun selv designet. Haute couture-designeren Isabell Kristensen sagde ja til sin Kim i Las Vegas.

Offentliggjort Sidst opdateret