Det synger de i X Factors semifinale

Seerne har bestemt, og dermed har X Factor-deltagerne den ene af de to sange, de hver skal synge i semifinalen på plads.

Efter en afstemning på DR's hjemmeside står det klart, at seerne bestemt ikke er trætte af at se Sarah give den gas som rocktøsen Pink.

Når hun på fredag går på scenen, er det tredje gang, hun skal synge en af Pinks sange, og denne gang bliver det sangerindens nyeste hit "Fucking Perfect".

Annelouise, der de sidste to uger har stået i farezonen, skal synge en sang, hun før har charmeret seere og dommere med. Hun skal nemlig synge Alicia Keys "Empire State Of Mind", som hun også sang under sin audition.

Unge Babou, der i forvejen har et godt tag på teenagepigernes hjerter, giver sig i kast med teenidolet Justin Biebers kæmpehit "Baby".

Den sidste deltager i semifinalen, Patricia, skal efter seernes ønske synge 80'er-hittet "Total Eclipse Of The Heart", som Bonnie Tyler står bag.

Den anden sang, som deltagerne skal synge, vælger dommerne, men hvilke sange der er tale om, bliver først afsløret senere på ugen./ritzau/

Babou tager kampen op med tidens teenidol nummer ét, mens Sarah for tredje gang i showet synger Pink.

Offentliggjort Sidst opdateret