George Michael udnytter sin sygdomstilstand

For godt halvanden måned siden var han indlagt på et hospital for en slem lungebetændelse under sin turné i Østrig. Sygdommen påvirkede den 48-årige sanger så meget, at han selv følte, han var døden nær.

Den oplevelse bruger han nu til at skrive nye sange til glæde for sine fans.

- Lungebetændelse har godt nok været en rigtig skidt ting at skulle igennem, men normalt når jeg lider, så får I jo fordele af det. Er det ikke rigtigt?, skriver George Michael på sin Twitterprofil og henviser til, at fans kan glæde sig til nye numre fra den nu raske sangfugl.

I øjeblikket er han på ferie med sin kæreste Fadi Fawaz på et "ukendt sted på den sydlige halvkugle", og ferien har tydeligvis hjulpet på humøret.

- Jeg har brugt en halv dag på at finde på et ord, der rimer på lungebetændelse, joker han på sin Twitter.

- Sådan er det i GM's (George Michael, red.) verden. Guds lille joke. Må det vare ved længe endnu, tilføjer han.

/ritzau/

Foto: NICK YORK/Exclusivepix

Der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget. Det kan sangeren George Michael skrive under på.

Offentliggjort Sidst opdateret