I aften er det alvor i AllStars

Efter en blød start i søndags uden rullende hoveder, er det alvor i aftenens udgave af AllStars på TV 2. En af de otte forsangere skal stemmes hjem i aftenens program.

Det af de fire kor, som får færrest stemmer, skal sende en af sine to forsangere hjem. Det er op til korlederen at afgøre, hvem der skal ud.

Dog er det sikkert, at alle fire kor fortsætter mindst en uge endnu. Det er nemlig først, når et kor har mistet begge forsangere, at det må forlade konkurrencen.

Aftenens show begynder med, at alle fire kor opfører Alphabeats "Fascination" som fællesnummer. Derefter skal hvert kor optræde med to numre.

Julie Berthelsens grønlandske kor synger "Deep Sleep" af Nabiha og "Try Sleeping With A Broken Heart" af Alicia K.

Rasmus Nøhrs Nørrebro-kor kaster sig over Lis Sørensens "Fuld af nattens stjerner" og Destiny's Childs "Survivor".

Marc Johnsons århusianske kor opfører et nummer af hiphopperen Kanye West og et af soullegenden Marvin Gaye. Niarns kor fra Aalborg synger "Bust Your Windows" af Jazmin Sullivan og "Heartless" af The Fray.

/ritzau/

Det er alvorens time i aftenens udgave af AllStars. Nu begynder hjemstemningen af de otte forsangere. Alle kor er dog stadig sikre på at være med i næste uge.

Offentliggjort Sidst opdateret