Jessica Alba er mærket af graviditet

Selv om de fleste fortsat vil betegne hende som ualmindeligt smuk, så har to graviditeter sat sine spor på skuespillerinden Jessica Alba. Det afslører hun ifølge Daily Mail i et interview i den kommende udgave af bladet Allure.

Alba, der blev berømt for sin bikinikrop i 2005-udgaven af "Into The Blue" arbejdede hårdt for at få formen tilbage, efter hun for tre år siden blev mor til datteren Honor.

Men trods hårdt arbejde har stjernen accepteret, at hun nok aldrig får den samme krop, som før hun blev mor.

- Jeg kommer aldrig ned på samme vægt, som jeg havde, før jeg fik Honor, siger Jessica Alba og fortsætter:

- Min krop er bare anderledes. Cowboybukserne lukker sig på en anden måde, og tingene hænger bare anderledes. At blive mor er et mirakel, men du er helt sikkert anderledes bagefter.

- Med mindre du er Gisele, ler stjernen med henvisning til topmodellen Gisele Bündchen, der to måneder efter sin fødsel poserede for et badetøjsfirma.

Jessica Alba venter lige nu sit andet barn med ægtemanden, Cash Warren.

/ritzau/

Jessica Alba var vild med at blive mor, men erkender, at kroppen aldrig bliver den samme efter en fødsel.

Offentliggjort Sidst opdateret