Jessica Simpsons hund bortført af rovdyr

Jessica Simpson lever i håbet om, at hendes lille hund Daisy stadig er i live, efter at den søndag blev overfaldet og bortført af en glubsk prærieulv.

Skuespillerinden har hængt plakater op i nabolaget, og ifølge hendes hjemmeside er der også udlovet en dusør for at bringe hunden tilbage.

Det fremgår dog ikke, hvor mange penge en eventuel redningsmand har i udsigt.

På sin Twitter-profil fortalte Jessica Simpson søndag, at den lille puddel Daisy er i alvorlig knibe, hvis den da ikke allerede er død: "Mit hjerte er knust, fordi en prærieulv tog min dyrebare Daisy lige for øjnene af os. Vi leder. Håber. Hjælp os", lyder Simpsons indlæg på mikrobloggen.

/ritzau/

Prærieulv tog Jessica Simpsons hund for øjnene af hende og slæbte af sted med det sagesløse dyr.

Offentliggjort Sidst opdateret