Jude Laws ekskone fortæller alt

Det var en massiv fødselsdepression, der ødelagde ægteskabet mellem stjerneskuespilleren Jude Law og hans kone, Sadie Frost.

Det fortæller Sadie Frost, der i næste måned udgiver en selvbiografi, hvor hun fortæller åbent om problemerne i sit ægteskab med stjerneskuespilleren, skriver OK Magazine.

Sadie Frost vil i bogen, der hedder "Crazy Days", blandt andet fortælle om, hvordan det kom så vidt, at hun på et tidspunkt måtte lade sig indlægge på et psykiatrisk sygehus.

- Jude forsøgte at forstå det, men jo mere, vi var nødt til deltage i store

middagsselskaber i Hollywood, jo mere følte jeg, at mit selvværd forsvandt, skriver den 45-årige Sadie i sin bog.

Hun erkender ærligt, at depressionen var en væsentlig årsag til, at hun og Jude Law endte med at blive skilt i 2003 efter seks års ægteskab. Parret har tre børn sammen.

Sadie Frost blev diagnosticeret med fødselsdepression og kom i medicinsk behandling, men det var ikke nok til at redde ægteskabet.

- Jo mere jeg bekymrede mig om mit helbred og min lidelse, jo mere selvoptaget blev jeg, og desto mindre opmærksomhed gav jeg Jude, skriver Sadie blandt andet i bogen.

Jude Law er nu kæreste med skuespillerkollegaen Sienna Miller.

/ritzau/

Presset fra en fødselsdepression og glamourlivet i Hollywood tog livet af ægteskabet mellem Jude Law og Sadie Frost, afslører hun i en ny bog.

Offentliggjort Sidst opdateret