Katrine Bonde kæreste med tv-partner

Nykøbing har fået et nyt kendis-par. Efter deres fælles optræden i tv-showet "Vild med dans" kan Se og Hør nemlig i dag, mandag, fortælle, at Nykøbing-danseren Katrine Bonde og hendes makker Noam Halby er blevet kærester.

Parret blev set sammen i sidste weekend, da Katrine Bonde dansede sjællandsmesterskaber i Eskilstruphallen, hvor de ifølge Se og Hør slentrede rundt hånd i hånd i hallen og småkyssede.

Katrine Bonde bekræfter da også forholdet til sangeren fra bandet Johnny Deluxe.
- Vi er kærester, men ellers har jeg ikke så meget at sige, er hun citeret for at fortælle Se og Hør.

Bladet mener også at vide, at parret hverken er ved at flytte sammen eller skal holde jul sammen.

Foto: Katrine Bonde og Noan Halby var et smukt par i Vild med dans. Nu er de også par privat.

Nykøbing-pigen danner nu også privat par med Noam Halby, som hun dansede sammen med i Vild med dans.

Offentliggjort Sidst opdateret