Keisha selv skyld i Sugababe-fyring

Keisha Buchanan skulle angiveligt have stillet musikselskabet bag popsuccessen Sugababes et entydigt ultimatum, før hun forleden blev smidt ud af gruppen. Det skriver netavisen Dailymail.co.uk

- Det er mig eller Amelle, sagde hun, og havde dermed ikke lagt skjul på ,at gruppens daværende trio ikke kunne fortsætte.

Men planen gik i vasken, for Heidi Range, som er gruppens tredje medlem, afviste at tage Keisha Buchanans parti og lod det være op til de store kanoner i pladeselskabet af beslutte, hvem der kunne undværes.

Det betød, at Amelle Berrabah blev, mens Keisha, der var det eneste tilbageværende oprindelige medlem af poptrioen, blev smidt på porten.

- Hendes position, som den ældste del af gruppen, gjorde hende arrogant. Hun fortryder allerede sin beslutning, siger en ven tæt på popgruppen.

/ritzau/

Et ultimatum fra eks-Sugababen Keisha Buchanan til pladeselskabet betød, at sangerinden måtte forlade popgruppen.

Offentliggjort Sidst opdateret