Liam Gallagher: Mine sange på Noels album

Krigen mellem de to Oasis-brødre, Noel og Liam Gallagher, fortsætter. Nu fortæller Liam Gallagher, at det solo-album, hans bror arbejder på, slet ikke er et soloalbum alligevel. For han har nemlig stjålet nogle af sangene fra deres fælles Oasis-materiale.

- Jeg har ikke talt med ham og jeg har ikke set ham. Alt omkring ham er så tys-tys. Jeg brugte 18 år på den idiot, og jeg er røvligeglad med, hvad han laver, siger Liam Gallagher og fortsætter.

- Jeg har hørt hans plade, for jeg synger fandme halvdelen af den, siger han.

Da bandet lavede deres sidste album, Dig Out Your Soul, der udkom i 2008, var der ifølge Liam Gallagher flere sange, som Noel ikke ville have med på pladen, og det var der en ganske særlig grund til.

- Han vidste selvfølgelig, at han ville lave det soloalbum, fortæller Liam Gallagher.

Liam Gallagher og hans bror har været rygende uvenner siden 2009, hvor de blev voldsomt uenige ved en af deres koncerter i Paris. Mens Noel er gået solo, har Liam dannet bandet Beady Eye.

/ritzau/

Noel Gallagher har ifølge sin bror tyvstjålet sangene til sit nye soloalbum fra deres fælles Oasis-materiale.

Offentliggjort Sidst opdateret