Lil Wayne er ensom på toppen

Det er hårdt at være succesfuld.

Det er i hvert fald, hvad rapperen Lil Wayne fortalte under de nylige optagelser af tv-programmet "MTV2 presents: Lil Wayne Unplugged".

Efter at have optrådt med sit nye nummer "Nightmares of the Bottom" fra sit kommende album "Tha Carter IV", fortalte han om meningen bag teksten til sangen.

- Jeg mener simpelthen, at jeg sover på toppen med mareridt om bunden, sagde rapperen til MTV News om sangens ord.

- Alle siger, der er ensomt på toppen. Det er det også, men jeg drømmer om natten. Det er kun mareridt om at være dernede i bunden med de mennesker, der ikke er ensomme. Gudskelov er jeg ensom.

Lil Wayne har udgivet otte soloalbums og har solgt over 10 millioner i alt. Som et resultat heraf er rapperen nu bange for, at han har været på toppen, og at hans succes er på retur.

- Det er simpelthen det, den handler om: Mareridt i bunden, tilføjede Lil Wayne under interviewet, før han rappede sangens tekst: "Sleeping at the top, nightmares of the bottom. everybody wanna be fly, until you swat 'em".

Tv-programmet om Lil Wayne kan blandt andet ses på mtv.com på søndag.

/ritzau/

Foto: MICHAEL LAUGHLIN/Polaris Images

Rapperens nye single handler om hans frygt for at være på linje med de ukendte folk, der ikke er ensomme.

Offentliggjort Sidst opdateret