Medina på catwalken for Bllack Noir

Der var en ekstra overraskelse til publikum, da den danske designer Peter Ingwersen fra tøjmærket Bllack Noir præsenterede sit bud på, hvordan moden vil se ud næste sommer. Første model på catwalken var nemlig ingen ringere end sangerinden Medina.

- Kollektionen er inspireret af Lady Gaga og den nye bølge af meget stærke kvinder, og det er også derfor, vi valgte at åbne showet med Medina - ikke som sangerinde, men som model, fortæller Peter Ingwersen.

Musikken stod den danske duo Electric Lady Lab for, og sørgede dermed for, at modellerne kunne skridte podiet af til lyden af hits som "It's over now" og "You & Me".

Designer Peter Ingwersen, der også står bag mærket Noir, havde valgt natklubben Zen som ramme for showet, der foregår under modeugen i København.

På tilskuerrækkerne sad blandt andet klubbens medejer Remee og hans tidligere kollega fra gruppen S.O.A.P, Saseline Sørensen.

/ritzau/

Sangerinden Medina indtog podiet som model på natklubben Zen, da designer Peter Ingwersen fra Bllack Noir viste sit bud på forårs- og sommermoden anno 2011.

Offentliggjort Sidst opdateret