Seebach skal spille på Grøn Koncert

Det er første gang, Rasmus Seebach skal optræde på Grøn Koncert.

- Jeg ser Grøn Koncert som en hyldest til den danske musik og de mennesker, der elsker den, og det er jeg meget stolt af at få lov at være en del af, siger Rasmus Seebach i en pressemeddelelse.

Når Grøn Koncert tager sin begyndelse i Kolding den 19. juli, er det 30. gang, endags-festivalen kører land og rige rundt.

Undervejs får byer som Randers, Esbjerg, Århus og København også besøg.

Det er tidligere blevet offentliggjort, at bandet Alphabeat, Nephew og Burhan G også vil optræde på Grøn Koncert.

Her er de byer, der får besøg af koncert-karavanen:

19. Juli - Kolding

20. Juli - Randers

21. Juli - Århus

22. Juli - Aalborg

26. Juli - Esbjerg

27. Juli - Odense

28. Juli - Næstved

29. Juli - København

/ritzau/

Foto: NYMANN BO

Endags-festivalen Grøn Koncert har fået held til at booke Danmarks ukronede popkonge, Rasmus Seebach, når karavanen til sommer rammer flere forskellige danske byer.

Offentliggjort Sidst opdateret