Sportsvært siger farvel til skærmen

Hun har været vært på TV2 Sporten i 16 år, men til efteråret er det slut for Anna Louise Thranæs Didriksen. Hun har sagt sin stilling op og vil prøve noget nyt.

- Jeg har fået nogle ekstra vagter på TV2 Sporten i løbet af efteråret, og imens skal jeg finde ud af, hvad jeg vil i gang med, siger den 45-årige sportsvært til Billed-Bladet.

- Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med noget undervisning eller tv eller en kombination, hvor jeg også kan bruge min uddannelse som lærer i idræt og engelsk, siger Anna Louise Thranæs.

Anna Louise kom til TV2 Sporten i 1994, da Line Baun Danielsen stoppede som sportsvært. Og hun har været glad for jobbet.

- Jeg ved, at jeg vil savne mit arbejde forfærdeligt, men jeg kan mærke, at det er den rigtige beslutning. Jeg er 45 år, og hvis jeg skal prøve noget andet, så er det nu, siger hun til Billed-Bladet.

Den nu snart forhenværende sportsvært har i en periode været ansat på nedsat tid på grund af stress. Nu får hun måske mere tid til familien, manden Ronni og børnene Janus, Siri og Trille på 10, ni og fire år.

/ritzau/

TV2 Sporten må sige farvel til Anna Louise Thranæs Didriksen, der har sagt jobbet op efter 16 år på skærmen.

Offentliggjort Sidst opdateret