Talentpris gik til band uden album

- Selvom der har været skriverier om, at vi er ved at udkomme med et album, så bliver det altså først i starten af det nye år, fortæller bandet.

Selvom de indtil videre kun har en EP ude, så har numrene "København" og "Navn i Sne" - været massivt spillet på P3, og Ulige Numre var derfor alligevel modtageren af P3's Talentpris, da der blev uddelt priser i Koncertsalen fredag aften.

- Det er et kæmpe skulderklap til et ungt band, som vi er. Vi bruger 24 timer i døgnet i øvelokalet, og det her giver bare endnu mere lyst til at klø på og skrive nogle gode sange, fortæller bandet.

De håber, at prisen kan være med til at skaffe dem mere bevågenhed og flere fans.

- Vi har ikke et kæmpestort budget i ryggen, så derfor er det så vigtigt for os, at vi får denne her pris. Den er med til at sørge for, at folk får kendskab til os, siger bandet.

/ritzau/

Foto: HOLSTING KLAUS/POLITIKEN

Selvom indiebandet Ulige Numre i et stykke tid har været på alles læber, så er der et godt stykke tid til de er klar med et helt album. Faktisk kommer der til at gå i omegnen af et år, før der sker.

Offentliggjort Sidst opdateret