Timberlake og Biel bryder med hinanden

Efter næsten fem års forhold går Justin Timberlake og Jessica Biel fra hinanden, skriver MailOnline. Bruddet er bekræftet at parrets officielle talsmand.

Rygterne begyndte allerede at svirre, da sanger og skuespiller Justin Timberlake sidst i februar troppede op til Oscar-showet med sin mor, og ikke Jessica, under armen.

På den røde løber nægtede stjernen at kommentere årsagen til, at de to kærester ikke ankom sammen, men benægtede, at der var knas i forholdet.

Parret var kortvarigt fra hinanden sidste år, da det florerede rygter om, at Timberlake var "A-Team"-skuespillerinden utro, men de genoptog hurtigt kontakten og forholdet.

Tilbage i 2007 udvekslede de to stjerner telefonnumre efter en munter bytur. Efterfølgende har Jessica Biel udtalt, at hun følte sig som en stalker, da Justin ikke umiddelbart ringede tilbage, og hun derfor kørte forbi hans hus flere gange om dagen.

Justin Timberlake har bevæget sig langt, siden han forlod boybandet N'Sync. Senest har han høstet stor anmelderros for sin rolle i den prisvindende Facebook-film "The Social Network".

/ritzau/

Det celebre par går fra hinanden oven på fem års kæresteri.

Offentliggjort Sidst opdateret