Tina Dickow og Medina på Grøn Koncert

De to sidste hovednavne på årets grønne koncerter er i dag blevet afsløret. Det er to populære kvinder, som Muskelsvindfonden og Tuborg har trukket op af hatten.

Det bliver Tina Dickow og Medina, der som de nye navne på plakaten skal gøre blandt andet Thomas Helmig, Alphabeat og Carpark North selskab på sommerens koncerter.

- Jeg håber og tror, at det bliver en lige så stor oplevelse som de tidligere år, jeg har været med, siger Tina Dickow.

Medina føler sig beæret over at være med på Grøn Koncert og lover, at hun vil gøre sit for give de grønne koncertgængere en mindeværdig oplevelse.

- Jeg er jo kendt for at lave nogle lidt spektakulære shows! Og denne gang bliver på ingen måde anderledes, jeg glæder mig til at sparke festen i gang, siger hun.

Grøn Koncert besøger i løbet af juli otte byer rundt om i landet:

Torsdag d. 15. juli: Esbjerg

Fredag d. 16. juli: Herning

Lørdag d. 17. juli: Århus

Søndag d. 18. juli: Aalborg

Torsdag d. 22. juli: Kolding

Fredag d. 23. juli: Odense

Lørdag d. 24. juli: Næstved

Søndag d. 25. juli: København

/ritzau/

Det bliver Medina og Tina Dickow, som skal udfylde de to sidste huller på årets plakat for Grøn Koncert.

Offentliggjort Sidst opdateret