TV2-vært stopper: Jeg er for dårlig

Efter bare tre måneder som skærmtrold på TV2 Nyhedernes udsendelse klokken 22 siger Anders Krab-Johansen farvel til skærmen.

- Jeg har ikke været god nok, siger Anders Krab-Johansen til MediaWatch.

Anders Krab-Johansen sagde tidligere i år farvel til en stilling som nyhedschef på dagbladet Politiken for at blive tv-vært.

Den 1. februar tiltrådte han så en kombinationsstilling på 22-nyhederne som både skærmtrold og redaktionschef. Allerede nu takker han af, men kun fra værtsdelen. Han fortsætter som chef.

- Jeg blev enig med mig selv og min chef om, at det ikke fungerede med mig som vært, siger Anders Krab-Johansen til MediaWatch.

/ritzau/

Et nyt ansigt i TV2's korps af nyhedsværter synes, han er for dårlig til jobbet. Nu siger han farvel til skærmen.

Offentliggjort Sidst opdateret