Victoria fejrer brylluppet på luksusyacht

Deres bryllup var eventyrligt, og prins Daniels og kronprinsesse Victorias bryllupsrejse er ikke mindre pompøs. Den bliver nemlig henlagt på eksotiske øer i Fransk Polynesien, hvor det kongelige par sejler rundt i en luksuriøs yacht.

Daniel og Victoria nyder at slappe af ovenpå den hæsblæsende periode forud for brylluppet. Men de får også tid til at snakke om de royale pligter, der venter dem, skriver Billedbladet.

- Vi lader batterierne op, og vi snakker sammen om, hvad vi skal lave, når vi kommer hjem fra bryllupsrejsen og især, hvordan vores fremtid ser ud nu, og hvordan vi skal arbejde sammen. Det bliver fantastisk, siger Victoria.

Det royale par har lånt luksusyachten "Erica" af en svensk milliardær, og der er både blevet tid til at dase i solen og snorkle i det azurblå vand.

Senere skal de rejse videre på anden halvdel af deres bryllupsrejse - men de vil ikke løfte sløret for, hvor rejsen går hen.

Hverken Daniel eller Victoria har dog noget imod at fortælle om deres fantastiske bryllup. Og begge var de meget overvældede over det svenske folks deltagelse i deres store dag.

- Jeg følte det virkelig som, at det var folkets kærlighed til kronprinsessen efter mange års hårdt arbejde. Det var en meget stærk og stor følelse for mig, fortæller Daniel til den svenske avis Aftonbladet om opbakningen fra folket.

/ritzau/

Det nygifte royale par, Daniel og Victoria, stak efter deres bryllup af til Fransk Polynesien, hvor de holder bryllupsrejse om bord på en kæmpe lystyacht.

Offentliggjort Sidst opdateret