Bolig-Haj

Bolig-Haj

Offentliggjort Sidst opdateret

Kan det være rigtig at bolig-hajer får frit spil.

Jeg bor til leje i Nykøbing Falster ,hvor kommunen har reserveret alle lejligheder til flygtninge ,

så da vi måtte flytte på grund af vandskade og skimmel svamp ,havde vi kun en mulighed ,at

flytte til det eneste hus der var .

Husejeren så muligheden for at tjene mange penge, på de nuværende bolig problemer.

Og for at udnytte os mindre bemidlede .

Polske arbejdere har lavet den værste byggesjusk ,vandet fra bad render ind i stue,

malingen er kastet på væggene og udvendig er der gips-plader på væggene -hårde hvidevarer sidder løse eller kan ikke

lukkes ,det regner ind af fordøren og gulvet i stuen er begyndt at synke,

det lugter simpelthen så jordslået i hele huset.

Det blæser igennem lampeudtagene i loftet, når man tænder emhætten.

Tænk at en mand der har flere plejebørn ,har sådan en moral og samtidig kræver 8800 kr i leje

Jeg er rystet over at man kan behandle andre på den måde .

Men jeg må erkende at det er jo også regeringen der er skyld i udlejere får frit spil , over for især

kontanthjælpsmodtager,

hvilket jeg hører under ,vi mistede 3000 kr i Januar ,da vores udbetalings dato blev ændret – vi mister al tilskud til

børnehave/sfo og vores boligsikring på 1700 kr bliver inddraget.

Jeg er simpelthen rystet over regeringens udlæg ,da ingen tænker på konsekvenserne , vi mister mange tusinde kr hver

Måned og mange er nød til at flytte ,men kan ikke. Da kommunerne tager alle de gode lejligheder og vi andre kan få dem

Som bolighajerne har .????

Regeringen burde jo tænke på ,at der er mange der kommer til at stå uden bolig ,da de ikke kan betale husleje .

Så det bliver jo kommunerne der må betale genhusning ,da man ikke må lade mennesker bo på gaden??

KAN DET VÆRE RIGTIG ?

Jimmi Jensen

Islandsvej 9

4800 Nyk F