cykling på dige

mon ikke kommune mest er interesseret i bankkonto af digelaget, andet kan jeg ikke forstille mig, også den magt kommune vil have over alt hvad der i øjeblikke er nogenlunde privat.

Offentliggjort Sidst opdateret

Står brædder der når dige er i stykke og skovle for at lukke hullet eller er han der bare så han kan klippe igen en snor.

Hvorfor skal alt ændres

Hvis kommune fortalte at de ville proppe flere mill. i denne sag ( penge de ikke har men hvor de låne hele tiden) så var dette noget andet at diskutere om, deres tekniske afdeling har samme indstilling, så meget som muligt magt, der tænkes ikke på borgernes evt. rettigheder. Måske venter digelaget på et kommunalt tilbud at de ville sætter hele dige i stand fordi deres turister ødelægger så meget og når de nu får masse af skat fra sommerhuser kunne disse proppes tilbage i noget fornuftigt.

Jeg syntes at der er andre ting som man først skulle rydde oppe ind på parkvej før man begynder at udvider magten, måske lidt mere renovation til nyk. by eller og endnu mere kunst.

Heldigvis er der snart valg og så må borgerne bruger deres mulighed til at stoppe alle denne vanvid.

martin wouters (borgerretsbevægelse)

bjørupvej 11

4800