Det er een ommer !

Offentliggjort Sidst opdateret

Hej Fru statsminister - Heller Thorning Smidt - gerne Ad pommern til ! For Da du og dine Alt for unge ministre åbentbart IKE kan lave andet end lort - og sidde og sove derinde i regeringen og finde

ud af at komme med konstuktive løsningsmodeller og noget - ordenligt - forsvarligt politik .så vi kan få lukket det der hul i stats kassen , som du har så travlt med at råbe og dkrige højt om - når du hver evig eneste aften ødelægger fjernsynet med at tone frem på skærmen ! Men husk lige , at det er jer selv der har skabt dette stor hul - bare fordi - i ville gøre , den Amerikanske Præsident tilfreds og føre krig - her og der hvor han mente at det var strengt nødvendigt - Hvad har det IKKE , kostee af menneske liv , ødelagte skæbner?- Og i 1973havde i så travlt med at vi skulle ind i EF - siden EU - og ednu senere skulle vi så havde den der forbandede fælles mønt- ja euroen - og hvad er der så kommet ud af den - IKKE andet een menneskelig tragedige !Og Fælles for det hele er at det kan vores lille skønne land så få lov til at gå at betale til idag ! - Ak ja det skal der være råd til!!! Du taler så meget om AT VI ALLE MÅ OG SKAL LØFTEI SAMLET FLOK - JAMEN OKAY- FRU MINISTER- SÅ foreslår jeg da hermed at i inde på Christansborg , går forrest - og går 15-20 % ned i løn , får fjernet jeres nok så store og FEDE minister pension - i kan så evt. selv spare op til denne , såfremt i ønsker en sådan , som resten af ALLE os NORMALE DANSKERE må gøre det !- Du råber så tit op om at det er HR Lars Ulykke - der er skyld i at det sådan ud idfag som det nu en gang gør - meeen du behøver jo IKKE fortsætte hvor han slap-Hver evig eneste gang i sakl spare derinde på Borgen så er det de gamle syge svage , der bor på plejehjem det rammer - dem der netop sørgede for det VELFÆRDSSAMFUND som i nu har smadret TOTALT - samt de små uskyldige skolebørn, vuggestue børn - og desocialt udsatte som er ramt hårdt nok i forvejen! Og det tillader du dig at kalde VELFÆRD - jeg ville godt nok skamme mig !! -Thi det er jo et omvendt ROBIN HOOD system DU har indført - mantgaer fra de FATTIGE og giver til dem der har så rigeligt i forvejen - Føj for pokker , siger jeg bare! Men brugte du den løsnings model jeg hermed har fremsendt til dig så var vores Dejlig Danmark på fode i løbet af nul komma fem!

og det er endda regnet ud af een der bor i det så venligt har dømt til at hedde udkants Danmark

mange venlige Hilsner

Niels jensen