Hej Fru statsminister - Heller Thorning Smidt - gerne Ad pommern til ! For Da du og dine Alt for unge ministre åbentbart IKE kan lave andet end lort - og sidde og sove derinde i regeringen og finde
ud af at komme med konstuktive løsningsmodeller og noget - ordenligt - forsvarligt politik .så vi kan få lukket det der hul i stats kassen , som du har så travlt med at råbe og dkrige højt om - når du hver evig eneste aften ødelægger fjernsynet med at tone frem på skærmen ! Men husk lige , at det er jer selv der har skabt dette stor hul - bare fordi - i ville gøre , den Amerikanske Præsident tilfreds og føre krig - her og der hvor han mente at det var strengt nødvendigt - Hvad har det IKKE , kostee af menneske liv , ødelagte skæbner?- Og i 1973havde i så travlt med at vi skulle ind i EF - siden EU - og ednu senere skulle vi så havde den der forbandede fælles mønt- ja euroen - og hvad er der så kommet ud af den - IKKE andet een menneskelig tragedige !Og Fælles for det hele er at det kan vores lille skønne land så få lov til at gå at betale til idag ! - Ak ja det skal der være råd til!!! Du taler så meget om AT VI ALLE MÅ OG SKAL LØFTEI SAMLET FLOK - JAMEN OKAY- FRU MINISTER- SÅ foreslår jeg da hermed at i inde på Christansborg , går forrest - og går 15-20 % ned i løn , får fjernet jeres nok så store og FEDE minister pension - i kan så evt. selv spare op til denne , såfremt i ønsker en sådan , som resten af ALLE os NORMALE DANSKERE må gøre det !- Du råber så tit op om at det er HR Lars Ulykke - der er skyld i at det sådan ud idfag som det nu en gang gør - meeen du behøver jo IKKE fortsætte hvor han slap-Hver evig eneste gang i sakl spare derinde på Borgen så er det de gamle syge svage , der bor på plejehjem det rammer - dem der netop sørgede for det VELFÆRDSSAMFUND som i nu har smadret TOTALT - samt de små uskyldige skolebørn, vuggestue børn - og desocialt udsatte som er ramt hårdt nok i forvejen! Og det tillader du dig at kalde VELFÆRD - jeg ville godt nok skamme mig !! -Thi det er jo et omvendt ROBIN HOOD system DU har indført - mantgaer fra de FATTIGE og giver til dem der har så rigeligt i forvejen - Føj for pokker , siger jeg bare! Men brugte du den løsnings model jeg hermed har fremsendt til dig så var vores Dejlig Danmark på fode i løbet af nul komma fem!
og det er endda regnet ud af een der bor i det så venligt har dømt til at hedde udkants Danmark
mange venlige Hilsner
Niels jensen
Seneste artikler
Løb efterårsferien ind med sørgebind
- Jeg kan jo sige tak til René tusind gange, men der findes ikke ord for det
Par åbner Æblets Dag
Da tipsklubben skulle på ferie, klappede fælden for kasserer
Skoleelever hyldet af byrådsmedlemmer
Mest læste artikler
Brand i sukkerfabrik
Tom bil på Farøbroen: Eftersøgning fortsætter mandag
Stjal 450.000 fra gymnastikfolk og tipsklub