Din personlige stemme kan afgøre valget

I dag er det så blevet valgdag.

Offentliggjort Sidst opdateret

Du kan som vælger sammensætte det nye byråd i Guldborgsund.

Valgkampen har været lang og især i de sidste uger også været slidsom, så jeg er sikker på, at alle kandidater med spænding afventer dagens resultat.

I dag fejrer vi demokratiets dag, når du, jeg og alle andre har mulighed for ved et simpelt kryds at være med til at bestemme, hvem der skal sidde i vores byråd.

Vi politikere har nu lagt vores partijakker og er igen i civil. I dag er vi tilforordnede på de 20 valgsteder i Guldborgsund. I dag er vi neutrale. I morgen er vi politikere igen.

Ordvekslingerne mellem vores lokale politikere har til tiden været hård, men i morgen, når valget er overstået, så er der igen fokus på sagerne.

Det nye byråd som vælges vil også fremover være politisk uenige, men det er jo også det, at vi er valgt til.

Jeg er sikker på, at arbejdet i Guldborgsund byråd vil blive som i den forgangne periode, nemlig samarbejde mellem kolleger.

Vi, Socialdemokrater er gode til at samarbejde. Vi har vores synspunkter, som vi holder fast i, men da vi sandsynligvis heller ikke i morgen har flertal i Guldborgsund byråd, så samarbejder vi naturligvis med andre partier til borgenes bedste.

Da jeg vil fortsat gerne være din tillidsmand, så vis tillid til mig, og giv din stemme.

Mit fokus vil fortsat være på vores kerneydelser til gavn for børn, unge og ældre.

Jeg vælger VELFÆRD, hvis du vælger mig

Stem personligt på nr. 4 Martin Pedersen

Martin Pedersen

Byrådsmedlem (A)

Krummingen 17

4800 Nykøbing F.

Nr. 4 på Socialdemokratiets kandidatliste