{
    "version": "1.0",
    "type": "rich",
    "width": "",
    "height": "",
    "title": "endnu et svar til tilhængerne af remisen i Gedser ( eller den hellige ko )",
    "url": "https://www.folketidende.dk/debat/endnu-et-svar-til-tilhaengerne-af-remisen-i-gedser-eller-den-hellige-ko/1199345",
    "author_name": "folketidende",
    "author_url": "https://www.folketidende.dk",
    "provider_name": "Labrador",
    "provider_url": "http://www.labradorcms.com/",
    "html": "<div class=\"labrador-cms-embed\" data-lab-style=\" dac-embed-full\" data-lab-content=\"full\" data-lab-id=\"1199345\" data-lab-site=\"www.folketidende.dk\"><script async defer src=\"https://www.folketidende.dk/embed.js?v=335\"></script></div>"
}