Er det med livet som indsats at køre med Regionstog ?

Jeg syntes at det er med voldsomt bekymring at læse i Ingenøren at Regionstog forbikøre flere signaler om måneden som viser STOP og at deres sikkerhedschef bare bagatalisere det som et nyt systems skyld ?

Offentliggjort Sidst opdateret

Skal der dødsfald til Hr. Claus Pedersen før at du bliver din opgave voksen ?