Få nu lukket de grænser !!!

Offentliggjort Sidst opdateret

Så er den igen gal med den manglende kontrol af de danske grænser, denne gang er det overfarten Rødby/Puttgarden hvor en ganske ung Marokaner havde skjult sig under en lastbil i et forsøg på ulovlig vis at komme ind i Danmark. Vi kan kun være glad for at der her var en ærlig Tysk chauffør som havde modet til at anmelde den unge Mand til myndighederne. Jeg syntes virkelig at det er på tide at vi får lukket de grænser og får genindført den stramme kontrol som vi før har haft. Jeg håber virkelig at især Rene Christensen og resten af DF vil forsøge at få det genindført når vi forhåbentligt får en ny regering ved næste Folketingsvalg. Jeg syntes simpelthen at det er beskæmmende at det er så let at krydse de Europæiske grænser, jeg tør ikke gætte på hvor mange illegale der kommer til eller igennem Danmark. Jeg har absolut ikke noget imod at vi i Danmark skal tage imod flygtningen eller gæstearbejdere så længe de gældende lovgivninger bliver overholdt, men når man som nu bare kan tage sin bil og mere eller mindre bare køre over grænserne ja så når det min Grænse for hvad jeg syntes er rimeligt. Jeg ved godt at nogle måske vil give mig prædikatet Racist og det må i som også gerne for det ved jeg at jeg ikke er, jeg er født i Glostrup og opvokset i Ishøj så jeg har altid haft venner af mange forskellige herkomster og største delen har levet under de samme vilkår som vi andre.