Flextrafik

Offentliggjort Sidst opdateret

Nu har jeg 2 gange i træk oplevet at blive direkte overfuset af flextrafik's chauffører, grunden er at de har svært ved at finde vores adresse, på grund af problematisk skiltning og vores udlejers modvilje imod at sætte mere tydelig skitning op. Derfor har de nu besluttet at det ikke længere er nok at man er "klar" 5 minutter før, nu ville pågældende chauffør have at jeg skulle stå klar ude ved vejen 10 min. før. Ved vejen er et begreb som ikke står på deres hjemmeside. Jeg valgte at gå ind i debatten med pågældende chauffør, som var mægtig ophidset da jeg satte mig ind i bilen da kl. var 09.44 og jeg skulle hentes 09.45 hun skældte mig ud som om jeg var et lille barn. jeg ved ikke om i i flextrafik har fået et lille kursus i kundepleje, men jeg ved ikke i hvilken situation det er okay at flextrafik's chauffører på den måde lader deres vrede og frustrationer gå ud over kunderne. ikke nok med at chaufføren overfuste mig, hun valgte at efterfølgende at ringe og klage over at jeg havde "debatteret" med hende så flextrafik efterfølgende ringede til mig og skældte ud på mig endu engang. kære flextrafik der findes en pæn måde at sige tingene på, som ikke gør andre folk kede af det, og så er der den måde i har valgt hvor i skælder ud og råber af folk. jeg kan klare det, men jeg tænker på alle de udsatte borgere i kører med dagligt..? får de samme behandling som mig hvis de kommer ud 1 minut FØR afhentningstidspunktet..?