Forsyningens formand erkender lovbrud
Normalt skulle have været at Folketidende har kontaktet mig, fordi jeg er den som hele tiden får lagt sten i vejen.
Ole Bronné har allerede som formand men også som politiet overskredet gode tone, dette hvor jeg anmeldte løgn i landsretten fra daværende Flemming Bach og Bjarne Nielsen, grunden var at man stoppede med at respektere vores rettigheden vores tinglysninger, vores servitutter og en dommerkendelse fra 1956, samtidigt havde kommune ikke overhold deres forpligtelser, men tilbage til Bronné, han glemte at aflevere min anmeldelse til dommeren i København til dommen var udtalt den 30. maj om morgen, så kunne jeg pludselig få en anmeldelse om eftermiddag, i mellemtiden havde man brugt 256000 DKK for at få mig ned med nakken men samtidigt frataget vores ejendele som vi selv havde betalt, nemlig et biologisk rensesystem til spildevand, men man ville have penge for spildevand og derfor beslaglagde man anlægget, dette er stadigvæk i drift men begge overnævnte forklarede i retten at der var smittefare, uhumsk, og ikke driftssikkert, siden 1956 har der ikke været problemer og borgerne hold selv denne del af kommunens ansvar i orden, man stoppede med at tømme vores septiktanke så vi skulle selv organisere tømningen. Borgemester svarede os at stationsvejen ikke skulle tilkobles før at der var ny renseanlæg på Marielyst, dette ikke før 2022, men en slange har delte tunge, når man sidder samtidigt i bestyrelse og hele Holding A/S er styret af tre borgmester, så vil man ikke gerne aflevere denne indtægt. Hver gang og dette er hver gang har man nægtet at aflevere aktindsigt, som er en del af vores lovgivning og retten af borgerne, når dette er dem som betaler denne sag med deres skat, derfor har nævnet også skrevet at forsyning bare er en kommunal afdeling, man er gået så vidt at man har trukket os i retten sågar borgere som har svært med at tale: grundet handicap og sagførerkontoret Horten har brugt mange penge for at ordne disse fix faxserien, lige til grænsen af det lovlige. Den nye direktør Niels Rasmussen gav også besked i avisen at de havde vundet sagen og derfor Uffe Thorndahl ikke kunne gøre noget, billede kom i avisen med et stort smil fra overnævnte.
Nævnet skrive at forsyning ikke engang har lov at købe en slamsuger uden at kommunalbestyrelsen giver lov, med andre ord, dette er et papir selskab som skulle trække penge ud af kommune kassen. Vi har spurgt flere gange om en opsummering hvad angår deres egen kapital og hvor dette kommer fra, et normalt spørgsmål som ikke er svært at svare på. Man er gået så vidt at man har prøvet at erklære folk insolvent eller fratager deres ejendele, her var Bjarne Nielsen hovedpersonen. mærkeligt nok er den tekniske afdeling med Jakob Lystholdt og Ole Jakobsen ligeledes involveret, Lystholdt erklærede i 2014 at anlægget var privat og Jakobsen nægtede at lave off. målingen omkring spildevandskvaliteten. Før 2014 var der ingen som var klar over at de havde forpligtelser, dem skulle jeg henter i arkivet og bagefter blev disse brugt mod mig. Vi har så fra borgerretsbevægelse begyndt at forske i sagen men blev hele tiden stoppet, dette fordi man nægter at giver os indsigt, bedre nok, i mellemtiden er flere mennesker på stationsvej i Væggerløse kommet i gæld, dette fordi kravet fra forsyningen var at der skulle betales og ledningen omlægges, men kommune har fået en løsning på deres gadevand, dette løber nu i de biologiske system. Man har frataget vores rettigheder og blæse på lovgivningen, og avisen kunne få alle oplysninger bare med at kontakte os, vi har hele samlingen af løgn og forbrydelser, og de bliver ved, man tro på at man er i DDR. hvis avisen har interesse for at få denne skandale og mange andre af samme slags oplyst kan de kontakte mig eller ambassadøren, alle udtalelser kan belægges med deres svar og alle ekstra løgn for at skjulle de forrige udtalelser
Martin Wouters (borgerretsbevægelse)
bjørupvej 11
4800 Nykøbing f