Hærværk imod valgplakater,et angreb på demokratiet.

Til læserne.

Offentliggjort Sidst opdateret

Nu må det stoppe…

Nu er der igen historier om at flere kandidater til regions og kommunalvalget har fået ødelagt,overtegnet eller helt fjernet deres lovlige plakater.

Jeg har selv indtil videre sluppet med at få bortfjernet et par plakater som hang lovligt.

Jer kommer helt op i det røde felt over at nogle antidemokratiske personer aktivt forsøger at forhindre udvalgte kandidater i at bruge deres lovlige valgplakater i deres valgkampagne.

Det her er et overgreb mod de kandidater det går ud over.

Det skal stoppe nu….

Jeg er ligeglad med hvilken begrundelse de her antidemokratiske personer har for at foretage hærværket.

DET ER FORKERT…,ulovligt…og kujonagtigt at disse antidemokratiske personer ikke har modet til at stå frem med deres mening.

Det er et stort arbejde at udvælge de steder plakaterne skal sidde. Sætte dem op og pille dem ned igen.

Det koster også en del penge ,jeg gav 20 kr pr plakat plus 500 kr til trykkeren for at lave et godt layout.

Jeg fik lavet 100 stk.

Men det værste er den ærgrelse man oplever når ens plakater enten er bortfjernet eller ødelagt.

Mit spørgsmål til de antidemokratiske personer er følgende: Hvorfor kontakter du ikke den kandidat du er utilfreds med og får en snak over det du mener er forkert?

På den måde vil du respektere valget,kandidaterne og den demokratiske process et valg er.

Jeg håber at mit skriv kan få dig ,der har lyst til at ødelægge valgplakater ,til at lade være

Kandidat nr 13 til kommunevalget for liste o ,Dansk Folkeparti.

Kim egelund

Skernegade 23 4840 Nørre alslev.

Kimegelund@yahoo.com

22540707