HVERDAGENS HELTE

MIN NÆR DØDSOPLEVELSE OG DE FANTASTISKE MENNESKER PÅ NYK.F SYGEHUS OG I AMBULANCE.

Offentliggjort Sidst opdateret

Lørdag den 26/3-22 lidt over 06.00 vågne, jeg ved at jeg troede at jeg havde sidestik, det var det så ikke, det var den ene lunge, som var blevet utæt og inden for kort tid kunne jeg ikke trække vejret, jeg fik hurtigt vækket Bianca som ringe efter en ambulance og de komme inden for kort tid, de var hurtigt til at stabilitet mig nok til at de kunne køre med fuld udrykning til Nykøbing F sygehus, hvor jeg tømt hele skadestuen + flere for personale det skulle gå så stærkt at bedøvelsen ikke virket ordenligt før efter de havde sat drænet ind i min venstre side, for at kunne dræne luften væk, så jeg kunne trækket vejret igen, havde jeg kommet 5 min. sener havde jeg ikke overlever og jeg TAKKER ALLE DE MENNESKER DER VAR PÅ ARBEJDE DEN DAG AF HELE MIT HJERT FOR AT REDDE MIT LIV, OG JEG TAKKER OGSÅ ALLE DE MENNESKER DER HVERDAG PASSER PÅ MIG I HAR ALLE FÅET EN PLADS I MIT HJERTE OG I MIN KONES HJERTE, samt vil min kone gerne takke den parkeringsvagt som var på kviklys parkeringsplads i søndags som gav et kram.

Med store knus og kram

Brett og Bianca

Lymosevej 4

4930 maribo