Klovne på Jobcenter Lolland

Jeg har været på et 6 ugers valgfrit, men mangler yderligere 4 uger, så jeg kunne søge arbejde på Femern bælt og måske hvis Storstrøms broen bliver til noget.

jeg kontaktede Jobcenteret for 3 uger siden, men fik at vide at den person jeg skulle tale med havde ferie, men han kom tilbage i uge 35, fik at vide at det at der var ikke nogen andre det kunne træffe nogen beslutninger vedr. min person ... endtligt ret rambomerene, at et kontor går dødt på borgernes vejne, men det er så ikke første gang jeg oplever det her på lolland. Beskeden var kort og præsist og ikke til diskusion.   

Ikke på flere kurser , Lollands kommune vil ikke noget, uden en arbejdsgiver erklæring, øøøh den får man altså først når man er ansat!!!! ..... de er sgu godt nok den kommune i Danmark der ikke har fattet nogle af alle de signaler , der bliver sendt fra 3F og regeringen, mener at selv Arbejdsmarket udvalget er indstillet på, at så mange som muligt skal have efteruddannelse .... men må desværre konkluder, de kan åbenbart ikke være interreseret i at få folk i arbejde ... men det er selvfølig også nemmere at pive over at de er en svært ramt Region , så vi må have tilskud fra staten . Slå mig sgu ned som fordrukken bums  (det er sgu mere værdigt her på Lolland).

T. Donsbjerg

Strandvej 3

Rødby

Offentliggjort Sidst opdateret