Kommentar til Heino Knudsens indlæg TAK fra d.02-12-2013

Offentliggjort Sidst opdateret

Godt nytår Heino

I dit svar fra d.29-12-2013 skriver du at det ville blive svært med kun 15 mandater i den første aftale. Så kan jeg ikke forstå Holger på live tv i 28 min. siger at A kunne have haft al indflydelsen når du mener det modsatte?

Samtidig skriver du, at det er at vise mod at rende fra en underskrevet aftale, det er så din holdning, jeg er ikke enig i denne holdning, jeg synes det er sådan noget folk får politikerlede af, og hvem vil nu kunne tro på hvad i siger i fremtiden, når i har den anløbne holdning til aftaler som i her helt klart har udvist. Jeg vil tvivle på at det vil hjælpe Lolland.

Den nye aftale kun var til for Holger og ikke andre, så lad nu være at hoppe med på vognen, ligesom plakater fra stemmer på kanten, alle os indfødte er jo ikke så dumme som Stig V (A) og Hans Ole S (V) tror, vi kan godt skelne mellem skidt og kanel, vær sikker på det.

Med dit svar kan jeg så forstå at det er helt i orden at være uærlig når det kommer en selv tilgode.

Men ud over den lille/store svipser du/i har begået, så ønsker jeg dig held og lykke med at få dine mål opfyldt på Lollands vegne, efter en super valgkamp.

Venlig hilsen

Per Kanlund