Ros til Jazzduerne

Ros til Jazzduerne.
Der var ros til Jazzduerne som holder toilet og bade foreholdene med mere på femø havn når der er Femøjazz fra flere lokale samt gæster. nogle lokale beboer syntes at det var rigtigt flot som fasiliteterne blev holdt rene under festivalen enda mere end under normale forhold. De selvsamme Jazzduer står også for at alle kommer godt fra øen igen sammen med færgepersonalet. Når der skal opkræves havneafgift i samme periode er det også Jazzduerne som står for dette. Alt foregår i en rolig, afslappet men samtidigt festlig atmosværer.
Der er ikke noget at sige til at de føler sig en lille smule slitte efter sådanne 8 dags arbejde hvor der samtidigt ikke glemmes at der også skal hygges i de få timer hvor den ikke lige står på rengøring, havneopkrævning eller at få sendt folk ordentlig afsted.
Syntes at deres indsats samt de roser som de får bør komme offentligheden for øre.
Jeg ved at det som jeg skriver vil mange kunne nikke genkendene til, jeg oplevede det selv på nært hold under mit ophold på havnen Weekenden over
Alle som deltager med afviklingen bør have et par rosendene ord. "“GODT GÅET” I fortjener at der kommer mange flere mennesker til øen. få dem blot derover så skal Jazzduerne og færgebesætningen nok sørge for at de kommer godt hjem igen selv om vi gerne så at de blev et par dage mere, Øen har nok at byde på.
Med Venlig Hilsen
Flemming Rasmussen
Hvedevænget 5d
4880 Nysted

Offentliggjort Sidst opdateret