Sæt det rigtige komunale hold for fremtiden

Offentliggjort Sidst opdateret

Pas godt på Lolland og alle de gode værdier I har og ikke mindst, det der tilkommer de næste mange år. Når den nye komunalbestyrelse skal nedsættes efter den 19 november, så tænk jer om alle, I som kan stemme på Lolland. Lad nu være med at tænke farver om det er rødt eller blådt, tænk nu med fornuften, I står over for kæmpe beslutninger, masser af dyre nye projekter et kæmpe bygge projekt, som vil skaffe masser af arbejde både til store og små. Men tænk nu Lolland kommune som en virksomhed, sæt det bedste managementteam, hvem kan skaffe alle de gode kontakter, som giver en masse nye kontrakter, hvem er den bedste leder, ikke chef men leder, en som har erfaring, magten og ikke mindst evnen til at samle alle, I har et skud i bøssen, så tag det nu, få sammensat den rigtige ledelse, som kan få alle, til at arbejde for et fælles Lolland, der sidder så mange gode kandidaer rundt omkring, brug deres kompetencer, Om de hedder Mortensen,Høegh,Sørensen,Jensen eller Rasmussen, I skal bare vælge den bedste til at sidde for bordenden, en som vinder de gode kampe for Lolland, en som kan skabe respekt om komunnen. Jeg vil ønske alle et godt valg og lad de de bedst egnede vinde.A Engdahl.