Sikken service i REMA 1000 i Nykøbing F.

Den 20.2. købte jeg 2 stykker RIB-EYES i Rema 1000 på Marielyst, idet der var tilbud på disse pakker. Glade var vi da kvaliteten altid er i top på deres kød. Da vi så den 27.2. vil skære det ene stykke ud til gode bøffer, opdager vi at stykket er ganske ukurant og kan absolut ikke skæres ud til gode bøffer. Bonen har vi naturligvis ikke mere (desværre). Vi forsøger at ringe til REMA 1000 på marielyst, men de tager ikke telefonen efter at have prøvet at ringe flere gange. Så ringer jeg til REMA 1000 i Nykøbing Falster og taler med en meget venlig 1. mand Henrik og forklarer sagen. Han beder mig komme ned i forretningen med kødet. Ualmindelig god service. Henrik "ser mig an", idet de desværre er udsat for at der stjæles kød i butikken og naturligvis kød af den dyrere slags. Da han ser stykket jeg har "forsøgt" at skære ud til bøffer er han helt enig med mig om at det ikke kan bruges. Rema 1000 på Marielyst og Rema 1000 i Nykøbing F. har intet med hinanden at gøre, men han forstår at jeg ikke lige kan køre til Marielyst. Selvom jeg ikke havde bonen refunderer han mig den fulde pris på mine 2 stykker kød. Mage til venlig, imødekommende og kompetent service, udført af Henrik, skal man lede længe efter. Tak for det Rema 1000 og Henrik. Jeg kan absolut anbefale at handle i Rema 1000 i Nykøbing F.
ps. Kødet i Rema 1000 er ellers altid i top.

Med venlig hilsen
Bent Kaastrup
Parkvej 13
4800 Nykøbing F.