Status over de sidste 4 år som er gået

Møg sager.

Offentliggjort Sidst opdateret

Vi kan starte med spildevandssagen på Hesselø, som ikke er løst. Så er der Lysanlæg på boldbanerne, og de opvarmede baner, som kostede kassen

Så er der instruks sagen, som var ulovlig, som vedr. de svageste og særlig udsatte i samfundet, som i først omgang blev forsøgt at dække over af udvalgsformanden, bagefter borgmesteren, som så måtte til sidst indrømme, at det var en skidt sag. ja den var ulovlig.

Så har vi vindmølle sagen, som var lige ved at blive vedtaget uden om byrådet af udvalget, den fik Dansk Folkeparti den frem i lyset igen, og til modstandernes fordel nu nedstemt af plan ankenævnet, men er den så død nu, nej det er den nok ikke endnu, ikke før vi har et byråd med klare holdninger til vindmøller, som ønsker ar de skal være på vandet, og ikke på land.

Så fik vi også lige en sag om solceller, i Grænge, hvor ansøgeren fik en forfordelt tilladelse i forhold til dem, som vil ansøge om nye anlæg i kommunen.

Så vil jeg da også lige nævne pool sommerhusene, som er en stor tabersag for alle, og hvis man havde lyttet til Dansk Folkeparti og kommunes egen medarbejder, som havde advarede flertallet byrådet, men nej det gjorde man ikke.

Så nu er kommunen kommet på landkortet for den sag.

Så er der maden til de ældre, som har kørt i årevis. Måske her kommer der en løsning her.

Så fik vi lige set at man nedstemte Dansk Folkepartis forslag, om at man skal kunne tale dansk i syge og plejesektoren, næe der sendte man ansvaret til kommunens medarbejder, for så kan man senere kan vaske hænderne, hvis der skulle komme ubehageligheder på den måde frasige sig ansvaret.

Så har man ikke sikret sig Danmarks sydspids kommer på kommunes hænder endnu. En upoleret perle.

Så skal vi have flere møgsager i de næste 4 år, ja det er Jer vælgere som afgør dette når i den 16 sætter Jeres stemme.

Jeg er ikke i tvivl, for mig ser jeg det at vi skal have nye folk ind i byrådet, det fortjener borgerne.

Med venlig hilsen og jeg ønsker alle et godt valg.

John Bo Hansen

Næsteformand i Dansk Folkeparti og no. 4 til byrådet, no. 15 til Regionsrådet.